Reklamacje i zwroty
Polityka prywatności opisuje zasady przetwarzania przez nas informacji na Twój temat, w tym danych osobowych oraz ciasteczek, czyli tzw. cookies.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismem {wzór do pobrania} wysłanym pocztą lub pocztą elektroniczną na adres [email protected]).
Wiemy, że podstawą zakupów przez internet jest zaufanie. Najbardziej zależy nam na Twoim zadowoleniu z naszych usług, Dokładamy więc wszelkich starań, by podwyższać ich standard.
Grzywna Maciej
Marczów 43
59-610 Wleń
Prosimy o dołączenie do paczki wypełnionego formularza reklamacyjnego.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia.
W przypadku gdy reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, przysługuje Państwu prawo do wymiany produktu na nowy lub zwrotu środków.
W przypadku uznania reklamacji, koszty wysyłki produktu do reklamacji zostaną Państwu zwrócone na podstawie przesłanego potwierdzenia. Prosimy nie wysyłać reklamacji w postaci przesyłki pobraniowej. Taka paczka nie zostanie przez nas podjęta.
1. Zwrot - prawo odstąpienia od umowy
Z zakupionego produktu możecie Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Zwrot produktu jest możliwy poprzez wysyłkę Pocztą Polską lub kurierem na adres działalności podany np. w dziale Kontakt. Warunkiem jest zwrot towaru w stanie nienaruszonym – nieużywanego oraz oryginalnie zapakowanego. Zwrotu pieniędzy dokonujemy przelewem bankowym na konto. Nie zwracamy kosztów odesłania produktu.Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismem {wzór do pobrania} wysłanym pocztą lub pocztą elektroniczną na adres [email protected]).
Wiemy, że podstawą zakupów przez internet jest zaufanie. Najbardziej zależy nam na Twoim zadowoleniu z naszych usług, Dokładamy więc wszelkich starań, by podwyższać ich standard.
2. Reklamacje
Aby złożyć reklamację prosimy przesłać do nas produkt wraz z jego opakowaniem, kopią paragonu, opisem zawierającym powód reklamacji oraz informacjami kontaktowymi. Reklamację prosimy wysłać Pocztą Polską:Grzywna Maciej
Marczów 43
59-610 Wleń
Prosimy o dołączenie do paczki wypełnionego formularza reklamacyjnego.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia.
W przypadku gdy reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, przysługuje Państwu prawo do wymiany produktu na nowy lub zwrotu środków.
W przypadku uznania reklamacji, koszty wysyłki produktu do reklamacji zostaną Państwu zwrócone na podstawie przesłanego potwierdzenia. Prosimy nie wysyłać reklamacji w postaci przesyłki pobraniowej. Taka paczka nie zostanie przez nas podjęta.